xoves, 24 de xaneiro de 2013

"Don Ereccións"


Cada día que pasa voulle collendo un pouco máis de "asquito" o país este no que vivimos chamado España. Máis que o país en sí, que ten moitas cousas e boas, a toda esa xente que ten o poder de mandar en nós, de putearnos, de quitarnos a vivenda, o traballo, todo, co agallo de eles facerse máis e máis ricos. Desde que teño uso de razón xamáis entendín o porqué da existencia da Realeza ou Monarquía nun determinado país. Xamáis respetei a Nobreza nin os seus títulos.

Visto os sucesos que veñen acaecendo nos últimos anos cos partidos políticos e moitos dos seus integrantes que dirixen as directrices de paises, autonomías e incluso concellos hai tempo que perdín toda fé en calqueira boa intención política polo menos nun 90% dos casos. Dame igual a cor política, ó final todo acaba sendo o mesmo, temos exemplos espallados por todos os rincóns da xeografía española.

De un tempo a esta parte, poñerte a ler un periódico, escoitar as novas pola radio, velas  por internet ou por televisión é un verdadeiro cadro de dor. Cada cousa que pasa con toda esta "mafia" que ten poder en "Ejpaña" parece que se están rindo de un na cara.

A nova que saiu hoxe de Urdangarín que vos poño a continuación é un exemplo máis da República Bananeira (eso sí, con Rei incluido - manda carallo-) que nos está tocando vivir. O señor Don Iñaki Urdangarín facendo burla (por riba) do título nobiliario que Duque de Palma que lle foi regalado, sí sí, regalado, por que non deixan de ser regalos estes asquerosos atributos... firmou un correo como "El Duque...em...Palma...do".

Rememorando o humorista galego Xosé Luís Bernal "Farruco", eu diría: moi bien, moi bien, moi bien..., Deus permita que toda esta pandilla de ladróns acaben no cárcere como acabaron os políticos e banqueiros en Islandia.

Qué asco!!!


Caso Nóos

Urdangarin firma un correo como ´duque em...Palma...do´

El esposo de la infanta relata a un íntimo amigo su deseo de montar una empresa propia con Diego Torres 24.01.2013 | 17:41 Iñaki Urdangarin. EFE FELIPE ARMENDÁRIZ / PALMA Iñaki Urdangarin remitió el 7 de julio del 2003 un correo electrónico a Carlos García Revenga, secretario de las infantas Cristina, su esposa, y Elena, su cuñada. Urdangarin comenta a Revenga, cuya dirección de correo forma parte del servidor de la Casa Real y que fue tesorero de , cuáles eran los primeros pasos del Instituto Nóos, el buque insignia de sus negocios. Urdangarin hace un chiste sobre su título y firma: "El duque...em...Palma...do", rúbrica que contrasta con el tono serio que el duque mantenía en otros correos aportados al sumario del caso Palma Arena. Por otra parte, el 11 de diciembre de 2002 Iñaki Urdangarin remitió una larga carta (cuatro folios) por internet a un íntimo amigo, Iñaki Mújika. El receptor, experto en filosofía griega, fue quien facilitó al duque de Palma el nombre de Nóos para su nuevo proyecto. Urdangarin usó dos de los términos pensados por su amigo para sus supuestas tapaderas de negocios: Nóos, "la mente como pensamiento" o Areté; "el valor o virtud que posee un hombre cualquiera". En su misiva el yerno del rey explica a Mújika que quiere dar un cambio de rumbo a su vida. En la consultoría Octagon Express gana 35 millones de pesetas al año, pero no está cómodo al depender de otros jefes: piensan que "soy el abrepuertas de la compañía". Urdangarin se declara desmotivado por su situación en la empresa y el poco futuro que le ve. Por el contrario, el esposo de la infanta Cristina alaba a sus antiguos profesores de Esade, que compaginan la docencia con la consultoría.Urdangarin reconoce tener miedo al cambio, pero añade que su esposa le apoya: "Cristina vive como yo mi frustración. Una vez más se pone mi camiseta y me anima. Dios mío qué suerte tengo".

Fonte: La Opinión de A Coruña (Edición Dixital)

2 comentarios:

vero86 dixo...

Non podo máis que aplaudir o que escribiches no post antes da noticia de prensa.
Eu nunca me parei a pensar demasiado sobre a Monarquí nin a nobreza, admítoo. Así que sobre iso non opino moito. Pero polo resto, incluido o que asco do final, un post perfecto.

vero86 dixo...

Por certo, non sei de onde saiu ese enlace á palabra "iso", eu non o puxen... jejeje.