luns, 13 de decembro de 2010

Xa sabedes o que lle ides pedir ós Reis Magos?

Quedan escasamente 3 semanas para a máxica noite do 5 de xaneiro onde coma cada ano os Reis Magos visitarán as casas de todos aqueles e aquelas persoas que se portaran ben ó longo do ano.
Correos xa puxo a disposición dos usuarios 174 buzóns ó longo de toda España destinados a esta causa ademáis de un modelo oficial de carta para facer as peticións as súas maxestades de Oriente.
Debédesvos apresurar pois hai como data tope para mandar a carta cos vosos desexos ata o 28 de decembro (Día dos Santos Inocentes por outro lado).
A día de hoxe aínda teño as miñas dúbidas a hora de escribir a carta polo que probablemente quedará ata última hora do día 27...

Podedes ler a nova da edición dixital de La Voz de Galicia:

NAVIDAD

Correos instala 174 buzones exclusivos para Melchor, Gaspar y Baltasar

En las oficinas postales, los pequeños que deseen escribir a los tres Magos de Oriente podrán, además, hacerse con un ejemplar del modelo «oficial» de carta.

Ciento setenta y cuatro buzones instalados en otras tantas oficinas de Correos de toda España recibirán de forma exclusiva, a partir del miércoles y hasta el día 28, las cartas que los niños españoles escriban a los Reyes Magos con los juguetes y regalos con los que sueñan este año.
Los buzones para entrar en contacto con Melchor, Gaspar y Baltasar estarán en las oficinas principales que Correos tiene en las 50 capitales de provincia, en las ciudades autónomas de Ceuta y Melilla y en otras poblaciones como Ferrol, Reus, Ibiza o Jerez de la Frontera, hasta completar la lista de 174.
En las oficinas postales, los pequeños que deseen escribir a los tres Magos de Oriente podrán, además, hacerse con un ejemplar del modelo «oficial» de carta, de la que Correos distribuirá unos trescientos mil ejemplares por toda la geografía española.
Recibida la misiva en la dirección de destino, las oficinas que los Reyes Magos tienen en Oriente, un Cartero Real contestará también por carta a cada niño informándole, en su propio domicilio, de que la carta con la lista de juguetes ya está allí y que Sus Majestades estudian con interés su contenido.
En las localidades donde no haya buzón especial los niños podrán enviar sus cartas a través de la web de Correos (www.correos.es). En este caso también les responderá el Cartero Real, aunque a través de la Red.



2 comentarios:

vero86 dixo...

A min esto paréceme enganar os nenos tontamente. Se antes escribían unha carta e "os Reis" non lles traían o que pediran, aínda se lles podía dicir que a carta se extraviara (e votarlle a culpa a Correos, por exemplo). Pero se agora lles contesta o suposto carteiro real, dicindo que os Reis estudian a súa petición... como logo non acerten a ver que pasa! Que lles dis ós cativos a mañá do 6 de xaneiro? Eh???
Si es que... Correos deixa ós "Reis" vendidos e desarmados ante as represalias dos nenos insatisfeitos jejeje.

Unknown dixo...

Polo visto non lle vai quedar outra as súas maxestades que poñerse as pilas e traballar a reo para cumplir os desexos de todos os nenos e nenas.., ardua tarea...