mércores, 3 de novembro de 2010

Odio este horario

O pasado sábado de madrugada atrasabase unha hora ó reloxo conforme ó horario de inverno. Debo decir que odio o horario de inverno, sinto, non me gusta..., non me gusta que se reduzcan as horas de luz pola tarde. Gústanme as tardes longas, e se xa de por sí en outono e inverno a tardes van a menos coa "axuda" de este cambio fai que haxa días pechados de choiva que as 17.30 ou como moito tardar as 18.00 horas xa é noite. Din que é por aforrar enerxía, non vou entrar a valorar nin a discutir eso. O que sí sei é que a nivel persoal na miña casa a factura de luz é máis "pomposa" en inverno e o gasto en calefacción tamén sobe bastante pois en vez de encender a caldeira as 20.00 horas témola que encender as 19.00 (unha hora máis por día, 30 días ó mes).

O caso é que se de min dependese eu deixaría o horario de verán todo o ano, falando con máis xente a gran maioría son da miña opinión aínda que sempre hai quen teña outra versión e prefire os días curtos (os que menos). Cuidado!!! con esto non estou decindo que non me guste a noite, que me gusta, e moito! pero das 23 horas para adiante, non as 6 da tarde.



Saudos

5 comentarios:

Raquel dixo...

Te noto 'quemaó' con el horario de invierno, eh? Pues sí, efectivamente, es una mierda. La única cosa positiva que yo veo es que aquí, que somos muy dados a 'potear' a eso de las 8 de la tarde aprox...ahora sales de noche completamente, y eso ayuda mucho a lucir mejor el maquillaje, sudar menos, disimular las ojeras, que se noten menos los ojos rojos, en fin....Pequeñas ventajas. Por mi podría ser siempre verano, siempre sol...con no demasiado calor...pero sol. Odio la lluvia. Por eso los andaluces son más alegres. Demasiado buen carácter tenemos pa'l tiempo que sufrimos por aquí!! Besos!!!!!

vero86 dixo...

A min tampouco me gusta nada, e eu sí que vou entrar a valorar se hai aforro enerxético ou non. Simplemente, direi o que todo o mundo sabe, pero que parece que os que deciden os cambios horarios non queren recoñecer: que de aforro NOTHING DE NOTHING!! Gástase moito máis e é algo palpable, se é noite máis horas, gastas máis luz, calefacción, etc.

Eu, se poidera decidir, tamén deixaría o horario de verán todo o ano, pero... é o que toca, hai q aguantar co de inverno ano tras ano durante uns meses...

Pitus dixo...

Muchos estudios cuestionan la eficacia para ahorrar energía con los cambios horarios,sin embargo,se producen transtornos evidentes en los ritmos vitales de personas y animales.

Unknown dixo...

Raquel: no sé sí quemado o contrariado, el caso es que prefiero mil veces el otro horario, pero a ....... toca, que remedio...
Con respecto a los andaluces tienes razón, yo no sé que llevan en la sangre pero tienen una alegría encima "que no se pué aguantá".

Vero:estou contigo en que na miña humilde opinión non se aforra pero os que saben de isto opinan o contrario (ou quérense convencer de opinar o contrario para levarnos a tod@s ó lego...).

Pitus: con esa frase pareces Matias Prats junior dando el informativo..., jajaja. Cuidate crack.
P.D: si es cierto que en algún que otro "animal" se le trastornan los ritmos vitales..., no hay más que verlo de noche... AUUUUUUUUU

Anónimo dixo...

Totalmente de acuerdo con todos vosotros,jajajajaja! muy buena la P.D. Victor! eres la leche!