mércores, 12 de maio de 2010

Restablecéndose

Cos "32"xa o lombo andamos restablecéndonos logo do día de troula de onte. Primeiro de cañas e tapas polo Franco compostelán e logo cea na mesma zona para pasar posteriormente ó copeteo. Evidentemente o corpo nota os excesos e hoxe andamos algo cansados... pero andamos a fin de contas, que é o que realmente importa.
A imaxe que tedes é a do netbook Samsung N150, curiosamente desde o que vos estou a escribir e por conseguinte estreando o super regalazo que me fixo Noe.

Ando algo espeso polo tanto e se me disculpades hoxe serei parco en palabras. Por último quero agradecer a toda a cantidade de xente que me felicitou o cumple, ben sexa de maneira persoal, por teléfono, vía sms, polo blog, Facebook e Tuenti. Houbo moitos para todos os gustos.
De verdade, moitas grazas por acordarse de un día tan especial para min.

Sodes a auténtica caña!!!

MILLÓNS DE GRAZAS!



5 comentarios:

SILVIA dixo...

Pedazo regalazooooo...jejejej... como te cuidan eh???
Espero que fuera todo muy bien te lo mereces.
Un besazooooooo

Unknown dixo...

Mal no me cuidan no! jajaja. Fue todo muy bien, ya te contaré..., jajaja. Unas risas, hasta se me dió por contarle chistes al camarero cenando, o sea que ya te puedes imaginar..., restaurante lleno de guiris, yo contanto chistes y escenificando y el camarero y yo partiendonos la caja de risa ante la incredula mirada de Noe (que sentía verguenza ajena). Ya sabes The Lato´s Show!!!

P.D. por supuesto no faltó el "A robar carteras", jajaja.

SILVIA dixo...

jejjeejjeje... pa verte jejjejeje..... puedo imaginarme a Noe a mi a veces me pasa con Juan ejjejejejej.... pero que seria la vida sin gente como vostros????? un aburrimientooooooooo...... a disfrutar mientras se pueda y nos dejen claro esta ejejejejej...
UN BESAZOOOOOOOOO.....
Que vaya muy bien ese viaje de fin de semana.

Unknown dixo...

Gracias Silvi, ya contaré experiencias a la vuelta.

Besos.

vero86 dixo...

Pedazo regalazos che fan chico!! O ano pasado a Wii, este un netbook,... que vai ser o próximo? O ano que vén un chalé adosado con piscina!! jaja

Disfruta dos 32!