xoves, 8 de abril de 2010

Unha ollada a O Grove

Rememorando unha pequena visita de fin de semana o pasado verán, concretamente no mes de xullo a O Grove "o paraiso do marisco" quixen poñer estas imaxes que pertencen a web oficial do Consorcio de Turismo de O Grove. Recoméndovos esta zona: fermosas praias destacando a de Area Grande en San Vicente do Mar e a coñecida da Lanzada polas "9 olas", bo ambiente na rúa, a Toxa, as illas Sálvora e Ons moi cerquiña, paseos en barco, marisco de calidade a un prezo asequible, lugares para tomar copas, infinidade de restaurantes..., vamos que por haber hai de todo. Visita obrigada este verán, xa me contaredes, de momento a disfrutar das fotografías.












































5 comentarios:

Anónimo dixo...

Yo con estas imagenes empiezo a oler a verano.....mmmmmmmmmmm
qué ganas!!

sonia.

Anónimo dixo...

pero que bonia es a nosa terriña!!
yo tambien tengo ganas de verano para ir a la playa...!!!

Saludos Victor

Sara

Unknown dixo...

Soni: y tanto, yo creo que fue "Lorenzo" que me inspiró a poner estas imágenes, creo que ya todos teniamos ganas de buen tiempo y esto anima que no veas...
Sara: a verdade é que Galicia é excepcional, as paisaxes son moi fermosas..., VIVAMOS COMA GALEGOS!!! jajaja.

Raquel dixo...

Qué bonito es Galicia........

vero86 dixo...

Eu creo que xa estiven ahí algunha vez, pero vendo estas fotos... quen non quere volver?
Eu quero ir, eu quero ir, eu quero ir!!!!! xDD