luns, 8 de marzo de 2010

A metedura de "zoco" de Roberto Varela

Xa hai algunhas semanas que por Facebook circula un grupo denominado "Eu non sei onde queda o Concello de Desván de los Monjes". Este grupo refírese as palabras do Conselleiro de Cultura e Turismo da Xunta de Galicia, Roberto Varela na Feira Internacional de Turismo de Madrid (Fitur), que tivo lugar a finais do mes de xaneiro. Roberto Varela comezou a enumerar localidades polas que pasa o Camiño de Santiago que comprende a zona de Terras de Ulla e Tambre, cando chegou a Sobrado referiuse coma Desván de los Monjes, para sorpresa de propios e extranos (tamén a Touro lle chamou "Toro"). Interrogado no Parlamento Galego sobre as súa metedura de pata, o Conselleiro de Cultura e Turismo negou "taxantemente" que él dixese "Desván de los Monjes" pero un video que circula por internet deixa en moi mal lugar ó Sr. Varela pois enténdese claramente que sí denominou ó noso concello dese xeito tan vulgar e tan replochable. Penso que o Conselleiro debería dar unha roda de prensa para disculparse por dous motivos: 1º por mentir, e 2º por ter un erro de ese calibre.

Deixovos a nova de La Voz:

Política

El conselleiro de Cultura sí dijo «Desván de los Monjes» para referirse a Sobrado dos Monxes

Roberto Varela había negado en el Parlamento haber usado esa expresión durante la lectura de un discurso en Fitur.

El conselleiro de Cultura sí dijo «Desván de los Monjes» para referirse al concello coruñés de Sobrado dos Monxes.
Un vídeo muestra a Roberto Varela leyendo su discurso en Fitur el pasado 20 de enero y enumerando una serie de municipios por los que pasa alguno de los Caminos de Santiago. En la lectura de la relación llama la atención la castellanización forzada, como la que realizan muchos traductores automáticos en Internet, de dos topónimos: dice «Toro» en vez de Touro y «Desván de los Monjes» en vez de Sobrado dos Monxes.
La polémica acerca de si Roberto Varela había usado o no esa denominación lo perseguía desde que tuvo lugar la feria turística madrileña. Cuestionado por la oposición en el Parlamento, el conselleiro llegó a negar públicamente haber utilizado esa expresión. «Hay que ser estúpido para pensar que yo voy a decir Desván de los Monjes», dijo el 24 de febrero ante sus señorías en O Hórreo.
Entonces también había pedido a PSdeG y BNG que dejaran de buscar «en la basura de Internet». Con ocasión de su presencia en Fitur surgió el rumor -publicado por algún diario digital- de que supuestamente había presentado la dimisión a Feijoo.

5 comentarios:

Álvaro dixo...

É moi triste, pero este pais funciona así.

vero86 dixo...

Joer, mira que ainda lin un bo cacho do teu post antes de darme conta de que á raio se refería con Desván de los Monjes!! Xa hai que ser revirado jajaja. Ai ai ai...

Sen maldade, en serio, lee o que vou poñer con tono de risa e broma, pero... Ti estás obsesionado coas roldas de prensa chico!! jaja Primeiro Rosa Díez e agora este... cada vez que meten a pata, remedio de Víctor: rolda de prensa al canto! jaja ;)

Unknown dixo...

Álvaro: o peor de todo e que agora escúdase nun traductor de Google, total, que debe ser moi difícil pronunciar os nomes dos pobos da zona Terras de Ulla e Tambre.

Vero: a min pareceme que persoas públicas coma Roberto Varela ou Rosa Díez deben ser conscentes dos seus erros como calqueira ser humano pode ter. Eso sí, se sabes que te equivocache que menos que rectificar, penso que non é baixeza ningunha e para políticos como eles debería ser un deber.

pepetrola dixo...

Hai que miralo polo lado positivo, xa que grazas o Señor Conselleiro "Desván de los Monjes" (aka Sobrado dos Monxes) ata aparece hoxe en El País Digital:

http://www.elpais.com/articulo/Galicia/Desvan/Monjes/conselleiro/Cultura/elpepuespgal/20100309elpgal_14/Tes

Sen querelo o Señor Concelleiro publicitounos a tutiplén coa sua metedura de pata. xD

Un saúdo

Unknown dixo...

Pepe: agardemos que como ti dis polo menos sirva como medio de publicidade e máis xente nos visite, por que o dano xa está feito e a "burla" xa non hai quen nola quite.

Saudos meu!