luns, 18 de xaneiro de 2010

Para coñecer un pouco máis do Mosteiro de Santa María de Sobrado


Bo inicio de semana a tod@s, hoxe quérovos deixar un enlace: trátase da web do Mosteiro de Santa María de Sobrado, (unha das xoias das que todos os sobradeses e sobradesas nos sentimos orgullosos e orgullosas) para que se o desexades pasedes a facerlle unha visita "online" (tampouco estaría mal que xa fixerades en persoa) para coñecer un pouco mellor e contado da man dos propios monxes a historia de cenobio, as actividades que se están a facer dentro, as condicións dos dous albergues, tanto o interior coma o exterior, unha ampla galería de fotos..., mellor non volo conto e entrades a averigualo vos mesmos, seguro que a visita ha de ser satisfactoria, a dirección é un pouco larga...

www3.planalfa.es/sobrado/sobrado.htm

Que disfrutedes da visita

4 comentarios:

vero86 dixo...

Chico, tal parece que me leras o pensamento!!! Porque xa fai tempo que tiña en mente ir visitar o Mosteiro, e íache preguntar se sabías cando se podia visitar para velo por dentro (por fóra xa o vin). Así que moitas gracias pola entrada!! jeje

saudos

Unknown dixo...

Ja, ja, ja, a ver se vai resultar que son "futurólogo"..., pois verás o horario de visitas é de 10.30 a 13.30 e pola tarde de 16.30 a 19.30, todos os días da semana.

Saudos

Raquel dixo...

Ya he visto la página, está muy bien. Está guay sobre todo de cara a este año que serán muchos/as los que lo visiten. Yo lo ví un par de veces, la última este pasado verano. Está muy bien, algún espacio necesitaría quizá algo de restauración y yo eché en falta alguien que me contara la historia (alguna visita guiada, que quizá hay, no sé), porque yo lo ví a mi bola y parece que me faltaba algo. Desde luego la hospedería y el albergue tienen muy buena pinta. Eso sí, he flipado con el día a día de esta gente! uf! cuánto rezo!

Unknown dixo...

Hola Raquel: la visita guiada la hacen si lo comentas en la portería algún monje hace de guía. Lo que ya no sé que mínimo de personas tiene que haber para guiar la visita. Totalmente de acuerdo con que la jornada "de rezo" es larga, ufff, muy larga.

Besos