venres, 4 de decembro de 2009

Paramos uns días...

Debido a ponte, reunión de festivos ou como lle queirades chamar este blog descansará uns días (ata mércores) para voltar coa actividade normal. Seguro que algúns de vos aproveitaredes para viaxar a outros lugares, ter diversas ceas con amigos ou familia, sair de festa... incluso algúns estudiar para os exames futuros. Eu pola miña banda estos días ultimarei o diseño da camiseta da porra que agardo vos guste cando saia a luz. Que disfrutedes moito de estes días e leemonos o mércores.

Un abrazo.

5 comentarios:

Unknown dixo...

¡Demasiados días sen a túa compaña!
¡¡¡Unha mágoa!!!

vero86 dixo...

Ten razón Jesús, pero...

Boa ponte a tod@sssss!!!!!!!!!!

vero86 dixo...

Menos mal que ando eu por aquí, que se non Rocco morría de fame!! jijiji

Unknown dixo...

Jesús: moitas grazas polas túas palabras, un pracer que me visitedes sempre que queirades.

Vero: obrigado por darlle de comer o pobre de Rocco, con tanto festivo e tanta historia o pobre debeu pasar fame de verdade..., jajaja.

Saudos

Vero86 dixo...

É que si! Se non lle veño dar eu... nin Dios se acorda! jeje