martes, 5 de maio de 2009

Liado

Logo de uns días sen actualizar o blog (concretamente 5) volvo a facelo. A verdade é que un días por falta de ganas, outros días por falta de inspiración e a maioría por estar bastante ocupado non lle prestei a atención que me gustaría.
Actualmente estou a facer un curso Online da Deputación que me ocupa algún tempo. Debo dicir tamén que o cambio de estación no me sentou nada ben e eu mesmo me encontro raro..., non sei, xa se me pasará... se quere.
Mañán teño a revisión anual da Oficina de Turismo e estes días andiven "deprisa e correndo" ultimando todo o papeleo necesario para que todo esté en orde e pase o control de calidade, agardemos que así sexa..., o meu empeño puxen nelo.
Tamén andamos con retoques na "Feira da Troita" para deixar o cartel o máis bonito posible en épocas de "vacas flacas" e onde non hai moito "millo no horreo", intentaremos facelo o mellor que se poida dentro das posibilidades que manexamos.

Ademáis nas épocas nas que estás máis baixo anímicamente sempre che surxen máis dúbidas, máis incognitas sobre o futuro..., xa sabedes, as típicas paranoias de cada un. Tamén influe o fútbol do Atlético Sobrado (que por fin remata esta fin de semana), porque penso que todos os que formamos parte del necesitamos desconectar unha boa tempada a pesares da gran campaña realizada nas diferentes categorías.
E tamén influe en gran medida que teño un apretado calendario cheo de eventos para este mes e para o vindeiro de xuño que fai que case todas as fins de semana as teña ocupadas (por un lado está ben porque non hai tempo ó aburrimento pero por outro so de pensalo xa me agobia).

Dicir que o xoves fumos á II Gala contra o Cáncro que organizou a Orquestra Panorama en Ordes un representativo grupo de Sobrado e Teixeiro á ineludible cita. Sinxelamente foi espectacular ver a cantidade de coches e as miles de cabezas que alí se agrupaban.
O concerto baixo o meu punto de vista foi impresionante: bo son, a Panorama dando o mellor de sí mesma, unha mixtura de luz e cor sen igual e os artistas invitados que non defraudaron en absoluto o respetable. Impresionantes os berros cando saiu Bisbal (en gran medida por parte do sector feminino). Ademáis a climatoloxía acompañou e aínda que facía bastante frío non choveu que para estes casos é o importante. A verdade é que disfrutamos do lindo e xa estamos contando os días para que chegue a III Gala contra esta plaga que ogallá axiña teña cura.

Sábado puiden asistir en compañía de Noe, Yoly e Esteban á reinauguración da Taberna en Cabrui (Mesía), que dende xa rexenta Vanessa. Ogalla teña toda a sorte do mundo e que esta aventura coma nova empresaria lle vaia vento en popa. Dicir que había moitas caras coñecidas e xente de Teixeiro e Présaras a mogollón, por suposto de Cabrui tamén había unha ampla representación. A partires de agora A Taberna será lugar de visita obrigada cada vez que nos movamos pola terra de Foucellas (que esperemos que non sexan poucas).

Isto é un breve resumo do acontecido nos últimos días no meu entorno, onde seguro que se me quedan cousas importantes no tinteiro..., seguro non, SEGURÍSIMO. Pero en posteriores edicións trataranse estes e outros temas.

Saudos e grazas por estar ahí.

2 comentarios:

Raquel dixo...

Hola!

Yo diría por el tono de lo que leo que estás 'triste'. Así que.........teniendo en cuenta que estas sensaciones son parte del ser humano y que nos hacen estar 'vivos', habrá que llevarlo lo mejor posible, no? venga pa'rriba! ánimo! siempre que llueve escampa! y escampará rápido, seguro!

Un abrazo.

NISHITA dixo...

un dos "fallos" que oin do concertazo en ordes foi o das pantallas.....raquíticas para semellante acontecemento...

a organización quedouse curta e polo visto moitos prados quedaron inservibles despois de ser pisoteados por tanto coche q non sabia onde meterse...jajajajaja

polo demáis só escoitei boas palabras para semellante acontecemento.....