venres, 5 de decembro de 2008

Que disfrutedes da ponte



Como todos sabedes mañá celebrase o Día da Constitución Española..., si xa van 30 anos, que rápido pasa o tempo e o luns é o día da Inmaculada Concepción. Agardo que todos os que visitades este blog disfrutedes o máis que poidades estes días festivos, ademáis o Nadal xa está ahí a volta da esquina e aproximanse días de moita troula.
Deixovos eiquí "Believe", para o meu gusto a mellor canción de Cher. Xa ten 10 aniños pero a min a pesares de que pasa o tempo ségueme a gustar un montón este tema..., disfrutadeo.

P.D: SEDE O MÁIS MALOS QUE POIDADES, JA JA JA.

Saudos

5 comentarios:

Anónimo dixo...

Ai si, eu vou disfrutar moitísimo da ponte metida no cuarto estudando para o exame do mércores jejeje. Vouno pasar de p*** madre!
Así que iso de ser mala para min estes días non vale... jeje

Sempre é un pracer ler o teu blog, pero se nos pos música así, coma a canción de Cher que hoxe nos deixas, moito máis. A min tamén me encanta esa canción. Graciñas. Boa ponte a tod@s!!

Unknown dixo...

Tranqui Vero que xa saín eu por ti..., ja ja ja. Agardo que che saia ben o exame de mañá.
Grazas por estar sempre ahí.

Saudos

Anónimo dixo...

Graciñas!! Tenme que saír ben sí ou sí, porque diso (e dun máis, pero sobre todo deste) depende que antes de rematar o ano remate eu a carreira, e xa teño ganas de abandoar a facultade. Ai mi madriña, que nervos!

Unknown dixo...

Como foi o exame, agardo que ben! se non saiche de festa xa diche un paso moi importante (non queimar neuronas) e seguro que toda a "chapatoria" che quedou no coco.

Saudos

Anónimo dixo...

Non puiden estudar máis!! En serio. A chapatoria quedar quedou en liñas xerais (sempre hai detalliños que escapan jeje), pero o que me cabrea do asunto é que 5 preguntiñas de merda (perdón) non fan xustiza a todo o que podes saber da materia logo de estudar 15 temas... en fin, que a ver que sae daí...