mércores, 29 de outubro de 2008

Os grandes almacens..


Entre a lei da oferta e a demanda existe algo intanxible do que as veces non nos decatamos pero que pode levar a máis de unha confusión os futuros consumidores sen que os vendedores sexan conscientes dos seus propios erros. Ese algo intanxible é nin máis nin menos que "a presa". Recibín no día de hoxe varios correos de José Luis Rodríguez, non, non se trata de "El Puma", senón do gran José Luis de As Cruces e chamoume especial atención un deles no que ademáis de amosar varias sinais de tráfico canto menos curiosas aparecían estos dous carteis: o primeiro de El Corte Inglés e o segundo de H&M e no que ó velos un imaxina que moitas veces os productos ofertados son metidos con "calzador" e improvisando no último momento o que fai que exista presa por editar os carteis ilustrativos da oferta. Esta presa fai que os propios autores do "letreiro" non se fixen no que escriben e logo pasa o que pasa...

5 comentarios:

Anónimo dixo...

Jojojojo o de pantalón de putilla é boísimo! E para máis inri é para nenas de 9 a 14 anos, quérenas iniciar pronto...

Vero86

Anónimo dixo...

jajajaja...Vero lee ven o puseches, non queda moi ven, non si...!!! miña nena que nos somos mulleres!!!jajajajajajajajajajajjajajjajajajjajajajja......

Saudos Vero e Victor pa ti tamen!!!

Sara

Anónimo dixo...

putillas de calamar

Unknown dixo...

Vero: je je je, é moi forte a verdade, supoño que o que revisa os textos de HM ese día foi un pouco durmido a traballar. Xa se sabe que hai días que un non ten todos os sentidos o 100%.
Sara: saudos para ti tamén.
Anónimo: tamén hai cortinas con "putilla" e cortinas sen "putilla", ja ja ja. Eu escarallome.

Anónimo dixo...

A ver Sara, referíame a que me pareceu chistoso e me fixo sorrír o feito de que xustamente ese fallo se fixera nos pantalóns de nenas de 9 a 14 anos... Eu tamén son muller e non me gusta que se non insulte, pero tamén hai que saberlle ver a parte chistosa ás cousas e ter un pouco de humor non? Por iso o puxen e se che digo a verdade, escribín o primeiro que me veu á mente ó ler o cartel jejeje.

Saudos para ti tamén.

Vero86