mércores, 22 de outubro de 2008

10.000 visitas!!!

Hoxe, que precisamente se cumplen 3 meses dende que puxen o contador de visitas (o blog comezou a funcionar en xuño do ano pasado) alcanzamos as 10.000 visitas. Unha cifra maravillosa. Teño que agradecervos a todos e a todas os que me vides visitar a este recuncho da rede a menudo o voso compromiso con este o voso blog pois sei que aínda que hai xente que non escribe (ogalla vos vaiades animando tod@s pouco a pouco) segue todas estas "hazañas" día a día. O cal vos estou profundamente agradecido por compartires un pouco do voso tempo comigo.
Ogalla sigamos todos xuntos cumprindo moitas máis visitas.

GRAZAS A TOD@S

6 comentarios:

Anónimo dixo...

de nada majo!!!! pa eso estamos os que non temos nada que facer...pa lerche o blog!!!!!!
xa lle gustaria a Milá que o seu "gatoencerrado" fose tan entretenido coma este blog!!!!!
ala un saudiño eh...que tamos en crisis e non se pode gastar tanta letra.....
(que eu teño q aforrar a L pa poñerlla o meu cocherito leré)

Anónimo dixo...

NISHITA, XA MERCACHE COCHE? FELICIDADES!!!

Unknown dixo...

Nishita: grazas, non eres imparcial, a veciñanza tira moito de noso señor..., je je je. Grazas en serio.
Noraboa polo novo coche. Queremos saber xa o modelo e o motor. Que temble Schumacher!!!

Anónimo dixo...

Pois eu sí que son imparcial nese sentido, que veciña túa non son, pero xa sabes, aquí estarei lendo mentres tí escribas (se non hai cousa mala jeje).

E SEGUIREMOS SUMANDOOO!!! A polas 20.000 visitas!!

Anónimo dixo...

NISHITA DIJO:
(xa que teño problemas ca url....)

Anonimo: gracias, xa teño coche si..
Lato: o modelo un 205 (xo verias diante da casa) o motor sei que o ten pero ainda non llo mirei, non vaia ser q o abrir o capo escape!!!!jajaaaja
pero furruncha ben q onte xa lle fixen algunha e respondeu "que te cagas".

Unknown dixo...

Grazas de novo pola confianza amosada, así da gusto, je je je.