mércores, 24 de setembro de 2008

Reencontro inesperado


A pesares da hora que é (05:32 AM) non quero desaproveitar a oportunidade. Estes dous mozos que estamos a ver hoxe logo de un tempo sen saber nada un do outro reencontraronse.
Foi no transcurso da festa de Quintos (Mesía), con MARBELLA (grazas Víctor pola tua habitual amabilidade) e FANIA BLANCO SHOW. Ela chegou vestida de blanco, non se falaron pero si se miraron (hai imaxes que valen máis que mil palabras e a bon entendedor poucas palabras bastan - toma refraneiro popular-) e con unhas sonrisas de complicidade entendéronse. Que bonito é ter coñecidos en calqueira parte do mundo.
P.D: Schumi tío que la cosa va viento en popa...
FOTO EXTRAIDA DE PITUSBASAURI.BLOGSPOT.COM (xentileza de Josu Lago Copyright), queda prohibida a súa reproducción total ou parcial e non me estou a referir a coidada perilla de Carrizo (o artista anteriormente coñecido coma Pablo do Cotarón e O Muxico).

7 comentarios:

Anónimo dixo...

Bonita parella

Sara

Pitus dixo...

Si,bonita pareja.
Ah!,y el con ella tambien,ja ja ja.

Anónimo dixo...

Desde luego que si! mira que eres, eh!!

Sara

Anónimo dixo...

Que fora vestida de branco é toda unha revelación, si si... ;-)

Anónimo dixo...

bueno eu deste "reencontro" non vou opinar...(entre outras cousas porque xa sabedes q eu nunca me entero de nada)
o que si kero e chamarche a atencion lato....
RECUPERATE XA MEU!! tan pasando unha chispa de cousas e ti sen comentalas.....nunca che peroarei q pasaras por alto que xa comezou "o gran marrano" digo o "gran hermano" ca de xente tan pintoresca q temos este ano....
NENO ACUMULASECHE O CHOIO!!!!!!
ale, pa q vexas q "voy viniendo a mirarte el recuncho este"....
un bico pero espabilame q te atropelan os acontecementos.....jaajajja

Anónimo dixo...

pedazo tetas!!!!!!!!
QUE TETONA!!!!!!!!!!

Unknown dixo...

je je je, sen comentarios!!!

Saudos e grazas por opinar.