venres, 4 de xullo de 2008

Comezan oficialmente as vacacións para moitos estudiantes

Hoxe, 4 de xullo moit@s estudiantes universitari@s rematan os exames e polo tanto comezan as súas vacacións de verán. Logo de diversas "juergas", estudio duro, longas noites sen durmir a causa dos exames, litros e litros de café e comeduras de tarro variadas por fin teñen o seu merecido descanso.
Felicidades pois a tod@s aquel@s que remataron as súas obrigas estudiantís, agora é o momento de disfrutar do descanso.


Tampouco me quero olvidar de todas esas persoas que hai uns días remataron as probas de acceso a Universidade, é dicir, a Selectividade e quitaron de xeito satisfactorio o seu aprobado.
Noraboa pois a tod@s @s aprobad@s, AGORA COMEZAVOS A BOA E MALA VIDA!!!

DISFRUTADE QUE BEN MERECIDO O TEDES.

QUE HAXA SORTE

4 comentarios:

Anónimo dixo...

e que desfruten que mellor vida non a van terrrrrrrr¡¡¡¡¡¡


UN SAUDO E DESFRUTA DA FESTA VICTOR .

APERTAZASSSSSSSS

EVA

Unknown dixo...

Grazas Eva, o mesmo che digo, que disfrutes moito das festas.

Graciñas por deixar a túa opinión.

Saudos

Anónimo dixo...

Eu acabei a semana pasada, o venres, e xa se facía eterno!! Agora a esperar pola última nota... esperando que sexa boa jeje.

Eu non sei se terei mellor vida cando deixe de ser estudante, pero tamén vos digo que con 22 anos que teño estou ata o moño de estudar toda a vida!!

Así que ó que remate a carreira (espero rematala antes de que acabe o ano, que me falta pouquiño!!) mirarei de currar algo, que no de estudar necesito un break jeje.

Saudiños!

Unknown dixo...

Pois nada Vero, agora a disfrutar das vacacións e olvidarse dos estudios por algún tempo, je je je.

Veña, saudiños.