martes, 27 de maio de 2008

Hoxe estreamos: "ANIMALIÑOS" Capítulo 1: "Droja" en el Cola Cao





A incrible historia de José Tojeiro narrada en primeira persoa. Dúas "prespitutas" intentan enganalo "en compló", "pa revolver", segundo as súas propias verbas votandolle "droja" no Cola Cao. Sempre segundo o seu propio testimonio pois José asegura que "é imposible" que durmise tantas horas sen os efectos dos narcóticos.

Impresionante e histórico documento que quedará para os anais da historia da televisión.

Un consello: vedeo e escoitadeo un par de veces que vos troncharedes.

P.D: este primeiro video vai en homenaxe a agradecemento a Pitus de Basauri pola súa axuda na insercción do video.

Saudos

9 comentarios:

Anónimo dixo...

JAJAJAJAJA....A VERDADE QUE E BOISIMO!!!! XA O VIRA E PARTIRME DA RISA. MIRA QUE AI FRIKIS! TES QUE VER UN VIDEO QUE TAMEN E MOI BO (http://es.youtube.com/watch?v=9SzOYdeIwk0)
TEN DELITO....JEJEJEJE

Anónimo dixo...

Si, este vídeo vino xa varias veces e é tremendo!!! Eu cantas máis veces o vexo máis me río jajaja.

Outra que tal baila é a señoriña esta:
http://es.youtube.com/watch?v=QKjMphn6RFg

Anónimo dixo...

Ala, que me parece que anónimo e máis eu che deixamos a URL do mesm vídeo jeje.

Anónimo dixo...

VERO86: POIS SI, E O MESMO VIDEO,JEJEJEE!!! QUE CASUALIDADE. A SEÑORA E BEN COMICA JEJEJEJE...

Pitus dixo...

DEF CON DOS - Droja en el Cola Cao:
Que como dishe?
Que te fagorishen!!!

Anónimo dixo...

ANÓNIMO: é ben chistosa!! Eu mira que me rin con ela!! O que máis graza me fixo foi o de "la chispa me coma" e cando pon a bolsa de plástico na cabeza pa protexerse da "radioactividá esa". TREMENDA!!! JAJAJA

Unknown dixo...

Non sei a que é debido pero dou encontrado o video do que falades. Alguén me podería dicir como se titula? Grazas por adiantado.

Anónimo dixo...

VAS A (YOU TUBE) CHÁMASE (RADIOACTIVIDAD ESA) XA VERAS VEN ESTA!!!

Unknown dixo...

Thank you, buscareino logo.

Saudos