mércores, 16 de xaneiro de 2008

Curro se va al Caribe

Bandeira da Rep. de Cuba

Plaia de Varadero


Vista aérea da cidade de La Habana, a capital

Para o vindeiro mes de febreiro un número importante de "personaxes" de Sobrado irá de vacacións a Cuba. A verdade é que ademáis de voltar ben tostadiños opino que o ron vai levar un repaso considerable. Se o final escollen a opción de "Todo Incluido" o camareiro vai quedar deles ata o gorro pois vainos ver todo o día coa man levantada solicitando a presencia do "waiter" para refrescarse.

A idea partiu de O Muxico que quere viaxar a Cuba antes de que Fidel xa non esté na face da terra e foi secundada polo omnipresente Pazitos. Pero penso que a esta parella de "Pablos" vaise unir unha boa tropa e xa andan a reclutar xente para esta batalla que se aveciña na terra do "Che".
Sabendo o que lle gustan as "Tabernas" a este persoal supoño que na visita a La Habana non poderán omitir facerlle unha visita a coñecida "Bodeguita del Medio", QUERO UNHA FOTO CON VOS DENTRO E OUTRA DO LOCAL POR FORA.
Queda claro que seguro que non van ter tempo para aburrirse.
Boa viaxe



4 comentarios:

Pitus dixo...

Buen viaje a todos los personajes que se decidan a emprender este viaje y no os olvideis que hay que volver!!.Que alguno igual se enamora,de esa tierra quiero decir,y se quiere quedar!!

Anónimo dixo...

Pois boa viaxe e a ver se ningún se acaba botando atrás, como me está a pasar a min coa tropa de compis da facultade, que ó primeiro ivamos ir a Punta Cana de viaxe fin de carreira, ó final imos a Fuerteventura e a metade estase volvendo atrás.

Eu con que teña unha persoa que me acompañe vou a donde sexa!

Así que agardo que os teus amigos o pasen o mellor que poidan alá por terras cubanas.

Anónimo dixo...

toleria mix....incredible thing..........
a donde iredes camandulas???¿?¿?¿ lato vigilame eses nenos... que xa sabes q algun......e tonto que eres tonto se estudiaras... e se cadra aljunha lajarta se me keda con el.... e co que quero eu os meus neniños de sobrado...
se acaso que traian a cubanita pa aki que hai q repoblar!!!!!
voa viaxe my brother!!!!y no se me pongan al sol mucho que los cubanos estuvieron 5 minutos y miren como se kedaron!!!!chamuscaitos!!!!

Unknown dixo...

Vero, para atrás non creo que se vote ningún, sobre todo a hora de coller os cubatas que o camarero lles traia a praia ou a piscina.

Pitus, si alguno se enamora de esa tierra con comprar un solarcito (o dos si son pequeños) por allí solucinan el problema.

Nishita, eu non vou a Cuba, un é formal e estas cousas..., je je je, é coña, eu prefería ir a Brasil pero teñenmo prohibido.
Samba di Janeiro!

Saudos