xoves, 17 de xaneiro de 2008

Aliñas de polo no Trasno (Melide)

Foto extraida de www.guisando.org
Na nosa pandilla estase poñendo de moda que tras unha noite de festa total polos pubs e as discos de Melide baiamos a "catar" as aliñas de polo fritas que fan na Cervexería O Trasno de Melide.
Fai arredor de un mes, como aínda non tiñamos sono logo de comer un bocata no MJ decidimos ir ata alí a tomar algo porque nos dixeron que había festa ata ben entrada a mañá.
O grupo era selecto: Pichi, Álvaro, Borja, David, Calvete, Li e eu. O chegar alí Borja percatouse que unha das racións que se poden degustar son as aliña de polo fritas polo que pediu unha ración, algún que eu me sei estaba máis atento o cubata que non quería tomar que a comida, as aliñas estiveron enriba da barra sen que ninguén fixese aceno de coller unha soa uns 20 minutos ata que propuxeron probalas. A verdade é que a ración era enorme pero o final non quedou ningunha.
Tanto éxito tivo a historia que agora vamos case sempre. O venres fumos Li, Calvete e eu e o sábado outro grupo bo: Pirulo, Li, Pedino, Esteban e eu. Ademáis pediron ración de patacas fritas (tamen enorme) para acompañar, teño que dicir que eu aínda non provei as dichosas aliñas, máis que nada porque despois de comer un bocata non me entran, pero un día haberá que pasar do bocata e provar.
O único problema é que sempre que imos o Trasno chegamos de día (este domingo as 09:30) pero todo sea por unha boa causa!
Saudos e animovos a probalas.

5 comentarios:

Anónimo dixo...

Iso é saber coidarse e o demáis tonterías jeje.

Isto ven sendo algo así como o anuncio do Gadis deste nadal, o de Vivamos como galegos, no que o rapaz que dicía que as resacas duran a metade estaba comendo caldo jajaja. Meténdolle caldo ó corpo logo acaba coa resaca jeje.

Unknown dixo...

No partido Galiza-Camerún puñeron unha e mil veces o anuncio de Gadis e cando dicía "Vivamos coma Galegos!" a xente berraba coma tola parecía un concerto, era moi guapo. Ti sabes o que son 22.000 almas berrando todos o mesmo tempo. E nos ademáis hipermotivados, (por non dicir eufóricos)garimba nunha man e faria na outra, je je je. Qué ben estivo todo ese día.

Anónimo dixo...

Mi madre, eso si que debe ser apoteósico jeje. Quen me dera estar alí!

Pitus dixo...

A ver si me curro una escapada por ahi y pruebo las alitas a ver que tal..
Un abrazo...!

Unknown dixo...

Ya me está tardando una escapada tuya Pitus. El sábado me estuvieron comentando algo sobre un ambicioso proyecto respecto al tema de ocio que ya te diré, si sale bien puede estar muy guapo.

Venga a cuidarse.