luns, 12 de novembro de 2007

Felicidades Mamá!

Hoxe é un día moi especial para a miña familia e para min. Miña nai, a muller que máis me aturou na miña vida está de cumpreanos (51 exactamente). A verdade é que a pesares de ser o seu cumpre tocalle traballar coma todos os días e as 7:30 AM xa estaba levantada, desaiunando e pensando que tiña moito traballo agora pola mañan, que se o vestido de non sei quen, unha chaqueta que tiña que entregar o venres..., en fin, que non para, todo esto preguntándome a vez que tal mo pasara o sábado en Melide e estas cousas...
Gustaríame moito facerlle un regalo moi especial: regalarlle un concerto da Orquestra Panorama, que lle encanta (todo se hereda, je je) pero como non poder ser posible pois diante da miña casa non colle o esceario, decidín tirar de xoieiría unha vez máis, que se lle vai facer.
Facía tempo que lle quería adicar un post, e hoxe chegou ese momento, como dicía o chiste de Jaimito: "Madre, solo hay una", je je je.

MOITAS FELICIDADES MAMÁ

5 comentarios:

Pitus dixo...

ZORIONAK!!!Muchas felicidades a mi querida Mari Carmen!!!!De mi parte y de parte de una "quinta" suya del 56 que conozco muy bien.

Anónimo dixo...

Felicidades Mari Carmen!!Dalle un bico enorme chegado dende o fin da terra. Eu non podía quedar sen felicitar a esa magnífica persoa que me iniciou no mundo das festas(en compañia do inigualable Ovidio e do 127 naranxa) e que me aturou cando fixen algunha trastada(aínda recordo cando rompimos un cristal xogando o baloncesto).O dito, MOITAS FELICIDADES.

Unknown dixo...

Graciñas fenómenos! serán dados da vosa parte. Se fose sábado igual a sacaba a Melide tomar unhas copichuelas, pero... igual non procede non? je je je
Que vergüenza, aínda é luns e xa estou pensando no sábado. Bueno... e no venres, que vou gañar 300 € xunto con "amasadora" Pazitos no tute da Comisión da Xuventude de Teixeiro.

Saudos

Anónimo dixo...

Eu non teño o pracer de coñecela, pero non quero quedar sen desexarlle un feliz día no seu aniversario.

Parabéns!!

Anónimo dixo...

Felicidades Mari Carmen e grasias por facernos o cafe no San Xoan e ben millor ca o meu