xoves, 11 de outubro de 2007

¿Qué fas, Joseeeeeé?


Estos dous tortolitos son José: José Ramón e José Antonio para ser máis exactos.
A foto seguramente saira en toda a Prensa Rosa na semana que ven pero o meu blog ten a primicia en exclusiva!
No lado dereito vemos os ollos lascivos con que José Ramón mira a José Antonio, mentres tanto este non lle fai ascos e deixase querer.
Non sabemos se a cousa acabou ahí ou pasou algo máis ¡AGARDO QUE NON!
Digolles que se poñan para unha foto e mira con que xestos me veñen.
Meu Deus

6 comentarios:

Anónimo dixo...

Polo menos non fan poses artificiais, poñendo cara de "mira que divino soy". Son auténticos jajaja.

Anónimo dixo...

Serás ZAMBRÓN PTT!!!!! E ainda que sea Pirulo "acaba de contraer matrimonio" pero como se deixa querer.A culpa tena toda Latuzas e a súa camara saltarina.

Unknown dixo...

Moi boas, aínda me estou recuperando da super voda de Jacobo e Chus, que pasada, como disfrutei!!!
Os integrantes da Mesa 16 a verdade é que a gran maioría aínda non recuperaron do "sobre-esforzo" do sábado, je je je. Vaia Cuadrilla!!!
Debo dicir que tiven que mercar cámara nova pois a outra está en coma. Teño un lote de documentos que estos días irei poñendo e o máis importante: xa teño no meu poder o video que vos prometín fai uns días de un integrante da Comisión Sobrado 2007 que era brutalmente "maltratado" nun bar de un pobo veciño. Gracias Pazitos pola delicadeza, je je je. Algún que eu sei xa está temblando...
As fotos da voda e a post-voda tampouco teñen desperdicio algún, é máis algunhas fotos non as vou a poñer porque non valen para ver!!! en fin...

Pois nada meus que proximamente... dous novos episodios:

- A VODA DE JACOBO E CHUS
- O COMISIONISTA MALTRATADO

Saudos

Anónimo dixo...

lato capullo! eu tamén teño retratos teus nos que sales favorecido de carallo. Non te pases nin un pelo que esto e intromisión na intimidade! unha aperta veciño PTT

Anónimo dixo...

PTT MARICON VENME MONTAR A ANTENA DUNHA PUTA VES

Unknown dixo...

Qué pasa Zambronnetti!!!!
Estabas bonito... je je je, antes de nada quero darche a benvida o meu blog e anímote a que escribas máis veces.
Teño unhas fotos túas da voda que mi madriña vaia caretos... je je je

A cuidarse, bicos e abrazos

P.D: montalle a antena de unha vez o pobre home este que cho leva pedindo xa hai meses!!!