mércores, 26 de setembro de 2007

Fotos Dolores 2007 (II Parte)














María Tato pasoume vía e-mail máis fotos das Festas dos Dolores. Dende eiquí agradecerlle públicamente ese detallazo. Gracias María. Unha magoa que as fotos nas que Pablo, Javi e eu estamos subidos no esceario do grupo Troco saian bastante oscuras. De tódolos xeitos "Moito Obrigado María".
Foto 1: A Comisión disfruta dos Concertos: de esquerda a dereita: eu, Marcos Banesto (un pouco rezagado), Li, Javi (man no bolsillo, Pazitos (o fondo) e Pablo.
Foto 2: Bailando con Troco, a persoa que está o lado esquerdo da cantante son eu, je je je.
Foto 3: Bailando con Troco (2), eu, a cantante, Javi (mans nos bolsillos) e Pablo.
Foto 4: Lisardo tomando laranxa no bar do Club Atlético Sobrado.
Foto 5: a orquestra Marbella en acción (esa MORENA!!!!)
Foto 6: Os efectos da noite, ollade que coloretes temos, e vaia caras. De pé e de esquerda a dereita: eu, Yoly e Rose. Abaixo Alex e Pazitos, posando no piso de arriba da Cafetería Ramiro.
Foto 7: Chupiteras! Yoly, Rose e María Tato van dar boa conta do licor.
Foto 8: Os dous cantantes de Troco con Javi e Pablo agardando a que Li, Pazitos e Manolo suban o esceario (o final non subiron, de feito non estaban nin no campo da festa).
Foto 9: Banesto patrocina esta foto. Lorena, Yoly, María e Laura na Cafetería Lecer.
Foto 10: "Hommer" Pazitos -unha imaxe vale máis que mil palabras-.
Foto 11: Laura, María, Yoly e María Tato. Pase-Pose.
Foto 12: Pirulo e Laura (que sorte ten Estrella Galicia que sal nun lote de fotos sen pagar un céntimo).
Foto 13: Oito "hay yo no sé" , Lisardo "Amodo oh!"
Nada máis seguirei poñendo en vindeiras ocasións.


5 comentarios:

Anónimo dixo...

Oe, eu se son da Estrella Galicia fágoche un monumento, por facer publicidade subliminal jejeje. Faslle publicidade gratuíta.

Aínda que mellor pensado, co monumento non amañas moito, mellor pídelles pasta por publicitalos jeje.

P.D.: A que andarían eses que estábades agardando que subiran ao palco, que nin sequera estaban no campo da festa...??? Ummm...sospeito, sospeitoso... ;-)

Saúdos.

Unknown dixo...

Os da Estrella vounos poñer eu en camiño, como non afloxen a pita fago un truco nas fotos e no lugar da botella de cervexa fago que poña Alcohol 96º, je je je.

A que ían andar? a tomar cubatas os moi desgraciados!!! nos dando vergoña alí subidos e eles sen aparecer. Debímolos chamar unhas 5 ou 6 veces. Ata collín eu o microfono para chamalos pero nin así. Nai que os pariu!

Anónimo dixo...

jajajaja!!!! Pois se non aparecían nin chamándoos por megafonía non sei eu, ou os cubatas lles sacaron o sentido ou estaban demasiado atareados para deixar o que estaban facendo...jeje

Unknown dixo...

Non me fagas moito caso pero creo que a esa hora andaban recaudando algo de cartos. Onde se movía un euro alí estaban eles, son coma un allo!!!.
Ademáis de todo isto os "cubatolas" fan que a xente perda oido, vista, etc, polo que pode ser que nese momento nin visen nin oiran... je je je

Anónimo dixo...

jajaja suele pasar!!